Thursday, August 9, 2012

Pelajar UPSI @ Taska Titian Kasih

Pihak Taska Titian Kasih ingin merakamkan ucapan penghargaan kepada Universiti Pendidikan Sultan Idris ( UPSI) Tanjung Malim,kerana memilih Taska Titian Kasih untuk dijadikan tempat untuk pelajar jurusan Pendidikan Awal Kanak-kanak menjalankan tugasan aktiviiti .Kanak-kanak yang terlibat amat gembira semasa aktiviti dijalankan. Semoga pengalaman ini memberi impak yang baik dari sudut pembesaran mereka,juga boleh mencetuskan idea baru kepada guru-guru pengasuh untuk melakukan aktiviti yang lebih berkualiti di masa depan.


3 comments:

  1. Terima kasih kepada taska titian kasih kerana memberi peluang kepada kami pelajar UPSI mengadakan penyelidikan bagi melengkapkan tugasan kami..
    ..dari kami pelajar UPSI..
    >>Cikgu Fred..

    ReplyDelete
  2. Terima kasih kembali cikgu Fred,cikgu Adibah,cikgu Faziella,cikgu Jumarni,dan cikgu Marcella.Semoga anda semua berjaya dan menjadi pendidik yang berkualiti d masa depan...

    ReplyDelete
  3. terima kasih cikgu, kerna membantu kami semasa menjalankan tugas kami, apa-apa yang cikgu ajar dengan kami semasa menjalankan tugas kami tu kami akan ingat dan praktikan semasa kami berkerja nanti.

    ReplyDelete